Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 14:52 - Ерато -от Фанопик - 7
Автор: videania Категория: Поезия   
Прочетен: 1428 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 13.07.2013 19:16


www.vbox7.com/play:aae46f0eimage


На.......

Бъди такъв, какъвто си...

Не си артист в посредствена пиеса,

не съчинявай глупави лъжи

в стремежа си да те харесам.

Не се прави на мъж велик.

Аз съм жена (не съм от вчера).

Със интуиция улавям всеки миг,

когато преиграваш – се изнервям...

Не ми шепни лъжливи чудеса!

Да, романтична съм, но не наивна...

Не ми разказвай – откога

не си се срещал с хубост дивна!

Наясно съм какво изпитваш. Знам...

Държи ли се жената хладно,

мъжът се чувства слаб и сам,

започва да я иска жадно...

Бъди такъв, какъвто си.

Не се прави на обожател!

Харесваше ми повече преди,

когато те приемах за приятел...

Румяна Симова

image
image


Никога не е късно

Срещнахме се много късно.

Паяк бръчките плете,

сняг в косите ми препръсква,

времето тече... тече!

Трудно ми е да изтръгна

закъснялата любов!

Купидон не се излъга...

Лесна плячка съм за лов!

Давя се във твоя поглед...

Сякаш срещам младостта...

Твоите очи ме молят...

Как сърцето си да спра?

Разумът крещи – „Не бива!“.

Угризения тежат.

Но съм толкова щастлива...

ВРЕМЕ, НАПРАВИ МИ ПЪТ!!

Румяна Симова

image image Текст към видеоклип № 1

Ето и моят текст към тази вълшебна мелодия ;

Една китара

Тихо смути китара
нощният покой
и с болка и със радост
зазвуча,
аз те потърсих тук
до мен-
Ах,една китара плаче тихо
в самота...

припев;
Сама луна изгря
въздишайки над мен .
Така еднакви сме-
сами в нощта...

Грее луна ,китара пее
със тъга
и луд копнеж обхваща ме
сега...
Аз те потърсих тук
до мен,
но само една китара плаче тихо
във нощта!

припев;
Сама луна изгря,
въздишайки над мен.
Така еднакви сме-
сами в нощта...

image image image image image image image











Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smile999 - Чудесно!:-)
23.01.2011 15:20
Чудесно!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: videania
Категория: Поезия
Прочетен: 58293
Постинги: 11
Коментари: 40
Гласове: 89
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930