Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 01:50 - Erato - От Фанопик -4
Автор: videania Категория: Поезия   
Прочетен: 3008 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 10.01.2013 11:29


image ОСТАНАХ БЕЗ ДЪХ....

Останах без дъх от лъжи и измами,
останах без дъх,без обич и любов.
Къде са надеждите за света ми,
къде заглъхна моят зов?

Изгоря сърцето ми от горест,
душата ми от грубост-загрубя
И вече не съм л и ч н о с т,
а част от хаотична тълпа!!

Догарят надежди безумни
в последната малка искра...
Ще вървя по пътища лунни
към безкрая на света!!!
raikirkas /

image
image image image

ОБИЧАХ ВИ

Обичах Ви и сам не зная...,
може да тлее все още в мене обичта.
Но нека тя не Ви тревожи,
да Ви печаля с нищо аз не ща.
Обичах Ви безмълвно , безнадеждно
от ревност мъчен , мъчен от тъга..
Обичах Ви тъй искренно, тъй нежно -
дано да Ви обича друг така !

Пушкин


image

Н О Щ

Гласът ми пак за теб, далечна,скъпа моя,
на тая тъмна нощ тревожи тук покоя.
Печална свещ гори във моя скромен кът
и мойте стихове се сливат и текат
в поток на любовта, към тебе устремени,
и твоите очи блестят в нощта пред мен,
усмихват ми се те и чувам твоя глас:
˝Обичам те!...Нали съм твоя...твоя аз!...˝ Пушкин
image













Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Защо никой не те поглежда?
23.01.2011 15:54
Постарала си се, направила си добри постинги!
Колко е изкривено чувството за красиво и стойностно в тази мрежа?
Погледни блога на naidbriq и ще се увериш, че е така.
Някакви глупости, които се харесват.
Ти не се отчайвай, може да се усетят:)
цитирай
2. tres1 - Супер ! и стихове и музика. По повод ...
25.09.2011 17:06
Супер ! и стихове и музика.
По повод предишният коментар - ..."Колко е изкривено чувството за красиво и стойностно в тази мрежа?...
За съжаление много вярно и печално. За да оцениш нещо стойностно трябва да имаш изградена правилна такава система. Онези, които имат такава, поне у нас са на възраст, която не ползва масово компютър и интернет. А повечето от имащите достъп до тях или нямат никаква или имат заченки на доста сбъркана ценностна система. Резултата е очеваден и направо трагичен, защото тези, които биха помогнали за излизането от това бедствено положение са също от втората категория.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: videania
Категория: Поезия
Прочетен: 58293
Постинги: 11
Коментари: 40
Гласове: 89
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930